Pojištění domácnosti vs. prodloužená záruka v elektru

Bře 31, 2021Pojištění

Představte si, že jste si právě na internetu vybrali novou televizi. Vložíte ji do virtuálního košíku a hned na Vás vyskočí “prodloužená záruka jen za … Kč.“ Říkáte si, televize není úplně levná záležitost, co když se pokazí 2 měsíce po záruce. Mimochodem podle průzkumů více jak ¾ Čechů věří v tzv. “kazítko.” Ať už věříte, nebo ne, rozhodnete se prodlouženou záruku dokoupit. Tím to ale nekončí, ihned následuje další okénko “pojištění proti rozbití a krádeži jen za … Kč.” Máte doma 2 malé děti, nikdy nikdo neví, co se může stát, zakliknete tedy i toto pole. 

A najednou místo televize za 35.000,- máte v košíku TV za 40.000,-  V tuto chvíli přemýšlíte, že už jste mohli vzít i ten vyšší model ?.

Dnes Vám chci ukázat jiný pohled, jak můžete prodlouženou záruku a rozbití elektroniky vyřešit. Pokud totiž máte kvalitní pojištění domácnosti, můžete mít nejen prodlouženou záruku už dávno doma a možná o tom ani nevíte! 

Vrátíme se k našemu příkladu:

Cena televize:                               34.990,-

Prodloužená záruka na 1 rok:     2.845,-

Pojištění proti rozbití a krádeži:  2.151,- ►►► služby navíc na 1 rok cca za 5.000,- za 1 televizi!

Průměrná hodnota domácnosti našich klientů je cca 750.000,- (beru průměr domů a bytů). Pojištění takové domácnosti na 1 rok, včetně výše zmíněných připojištění na všechny spotřebiče, které už ve vaší domácnosti máte nebo si je teprve koupíte, stojí cca 2.500,- ročně.

Zdá se Vám tento pohled komplexní a zajímavější? Mně rozhodně ano! Pozor!!! Ne každé pojištění domácnosti automaticky obsahuje tato rizika, která jsem výše popisoval! Zmíněná rizika v pojištění domácnosti se vztahují pouze na spotřebiče do stáří 5 let. 

Jaké je tedy moje doporučení? Pokud se obáváte uvedených rizik nebo chcete mít pouze jistotu pro strýčka příhodu, neváhejte nás kontaktovat. Naši specialisté s Vámi zanalyzují Vaše současné pojištění (pokud již nějaké máte) a navrhnou případnou změnu či vhodnější řešení. Těšíme se na Vás.

Autor článku: Ing. Miroslav Pustelník, MBA

Co by Vás mohlo zajímat.

Jak nahlásit pojistnou událost?

Jak nahlásit pojistnou událost?

Neuběhne týden, aby nám nevolal klient, že se stala pojistná událost a jak ji nahlásit na pojišťovnu? V dnešní době je asi nejjednodušší způsob online hlášení prostřednictvím webového rozhraní nebo aplikace dané pojišťovny. Považujeme to za vhodnější  způsob než...

číst více